sahabat blogger

EXAM: STUDY SMART NOT STUDY HARD | KEEP CALM


Final exam fo SEM III tinggal 4 minggu je lagi  wish me luck oke .
sekarang banyak bebeno yang terjadi dalam exam. rasa-rasa semua lebih mengetahui benda gitu

TOYOL/JEMBALANG TANAH/JU OON

Aku tade lar nak sembang aku nie cerodik and pandai. tapi tade terniat ingin membawa jin2 tersebut. alhamdulillah sampai sem III nie aku masih tak bawak lagi "poyo".

bila ditegur dialog yang dibalas "takkan time tadika, sekolah rendah , sekolah menengah tak pernah meniru nak tegur orang lain" 

tapi bagi manusia yang berumur 18 tahun ke atas boleh lah anda fikir sewaras-warasnya.
takkan kauorang nak membanggakan mak bapak kauorang dengan result bohong tu kan ?tapi kalau result aku down pon aku sorok tak bagitau apa dah.hahahah

THEN ada yang berkata .kami cuma nak elak markah 0 .
apa ke bangang nye sampai dapat 0 .memang tak study langsung ke ? kalau study sikit pon tak sampai dapat 0 bhai .

serius aku tak pandai .tapi insyallah tak dapat 0 .mehh baca tips di atas .bagi membantu kepada yang MENDAPAT MARKAH KOSONG TUU
tawakal datang selepas usaha.
bukan hanya bertawakal tanpa usaha gigih
bye ! adiooosss

No comments:

Post a Comment

jejak pengunjung